luni, 1 martie 2010

So_Sweet_Sori by Sorina Ionelia IOVANESCU



Bine ati intrat pe blogul meu si bine m-ati gasit!!!

Am sa incep cu o mica poveste..... Pasiunea mea

"Totul a inceput cu mult timp in urma, aproximativ 13 ani, cand am inceput sa croiesc! Bineinteles ca orice fetitza de varsta mea... faceam hainute pentru papusi... Dupa, cand am mai crescut, am inceput sa modific rochiile mamei si bunicii... pe care le adaptam tendintelor modei ;)... Toate astea le faceam la mana, desi exista in casa o masina de cusut (adusa de bunicii mei din Basarabia cand nici nu ma nascusem eu), pentru ca habar n-aveam sa cos la ea... si nici pe cineva care sa-mi arate nu aveam. Ceva timp mai tarziu, incet-incet am scos masina de cusut din cutie impreuna cu fratele meu mijlociu... si dupa multe incercari... intr-un final am reusit sa deslusim misterul masinii de cusut... care desi era manuala... m-a ajutat foarte mult. Ma obisnuisem cu ea... si rochiile facute ieseau mult mai bine :)

In felul acest mi-am dezvoltat pasiunea... si de atunci tot fac la rochite, fustite, maieuri... diverse."

Asa ca drept cadou de 1 martie 2010 mi-am facut acest blog care o sa-mi oglindeasca pasiunea mea pentru croitorie si talentul meu!

Mi-am propus pentru viitor ca acestea din urma pe care le-am denumit: "So_Sweet_Sori by Sorina Ionelia Iovanescu" sa devina un brand.

;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu