marți, 23 martie 2010

O noua "Matzette" ... pentru matza mea

Exact asa... o noua vesta "Matzette"...
De ce?
Pentru ca i-a placut foarte mult prietenei mele, Atena, prima vesta Matzette si a mai vrut una...
Iar eu cu cea mai mare placere i-am facut-o!
Maine isi ia zborul catre dulapul ei... si sunt convinsa ca Ate abia o asteapta....
Sper sa-i vina bine si aceasta... si....
"- Ate, eu si vizitatorii blogului meu, asteptam nerabdatori poze cu ambele vestutze... sa vedem intr-adevar ca iti vin bine!
Aceasta este cea de-a doua vestutza "Matzette", faceti cunostiinta va rog!"

;-)

P.S. Vestutza este accesorizata cu o brosa model Charm de Paris ;-) , care ii da tot farmecul.






Un comentariu:

  1. hihihi! matzette abia astept sa ajunga la mine. foarte frumos a iesit. Sora ei mai alba o asteapta! :)))

    Te puuuuuuup! si mersi mult!

    PS: Vin si pozele curand! ;)

    RăspundețiȘtergere