marți, 20 aprilie 2010

Da, vreau!... Si, lo voglio!... Yes, I do!


Da, ma marit! "10.10.2010" o data de muuult timp stabilita!
Nu, nu, nuuuuu...!!! Nu este aceasta rochia mea de mireasa! Cu aceste poze am raspuns provocarii revistei Donna Moderna de a castiga o rochie de mireasa. Mi-am folosit imaginatia, un corset alb si mult tulle... si iata-ma mireasa! :-))

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Si, mi sposo! "10.10.2010" una data stabilita da taaaanto tempo!

No, no, nooooo...! Non e questo il mio abito da sposa! Ho risposto con queste foto alla sfida della rivista Donna Moderna per vincere un abito da sposa. Ho usato la mia immaginazione, un corsetto bianco e molto tulle... ed eccomi qui sposa! :-))

------------------------------------------------------------------------------------------------

Yes, I get married! "10.10.2010" a date set long time ago!

No, no, noooo...!!! This is not my wedding dress! I answered, with these pictures, the Donna Moderna magazine's challenge to win a wedding dress. I used my imagination, a white corset and long tulle... and here I am bride! :-))

Bafta mie!

In bocca lupo!

Good luck to me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu