vineri, 27 mai 2011

Funny t-shirt

I said in my last post that my inspiration came back, also my mood of work!
So I started a nice series of t-shirts with many messages to sent. This is the first and very significant for me because the protagonists are two characters beloved by me, characters, a she and a he, that I used as our wedding theme. In various aspects have appeared on our invitations, the favors, and even on the cake.
So the first t-shirt is long, 100% cotton, white... What do you think? fits well with tights, jeans, shorts, but can be used as a beach dress....
♥♥♥
Vi ho detto nel post precedente che la mia inspirazione è tornata, anche la voglia di lavorare!
Così ho iniziato una serie bellissima di t-shirt con tanti messaggi trasmessi. Questo è il primo e molto significativo per me, perché i protagonisti sono due personaggi molto amati da me, i personaggi, un lui e una lei, che gli ho usato come tema di nozze. In vari aspetti sono apparsi sui nostri inviti, sulle bomboniere e anche come cake topper.
Così, prima maglia è lunga, 100% cotone, bianco... Cosa ne pensate! si sposa bene con collant, jeans, shorts, ma può essere utilizzato come un vestito sulla spiaggia....
♥♥♥
Va spuneam in postarea trecuta ca mi-a venit inspiratia la loc, deasemenea si cheful de munca! Asa ca m-am apucat de o serie de tricouri dragute cu multe mesaje de transmis. Acesta este primul si foarte semnificativ pentru mine, deoarece pratagonistii sunt 2 personaje mult indragite de mine, personaje, un el si o ea, ce le-am folosit si ca tema la nunta noastra. In diverse ipostaze au aparut pe invitatiile noastre, pe marturii, si chiar pe tort.
Astfel primul tricou, este lung, 100% bumbac, de culoare alba.... ce parere aveti? se potriveste de minune cu colanti, blugi, pantaloni scurti, dar poate fi folosit si ca rochita de plaja...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu