duminică, 10 octombrie 2010

The Big Day!!!

Astazi, 10.10.2010, este ziua in care eu si Catalin ne promitem iubire vesnica... este ziua nuntii noastre!
Acestea sunt acesoriile pe care le-am realizat special pentru nunta mea:
Oggi, 10.10.2010, è il giorno che io e Catalin ci promettiamo eterno amore... è il nostro giorno di nozze!
Questi sono gli accessori che gli ho fatto per il mio matrimonio:
Today, 10.10.2010 is the day when I and Catalin, we promise each other eternal love... is our wedding day!
These are the accessories that I made especially for my wedding:
1. Invitatiile si paharele mirilor
1. Gli inviti e i bicchieri per brindisi
1. The invitations and glasses


2. Perina pentru verighete
2. Cuscino portafedi
2. The ring pillow


3. Marturiile speciale pentru invitatii nostri
3. Le bomboniere per in nostri ospiti
3. The wedding favors



4. Jartiera miresei
4. Giarrettiera
4. The garter



Imi cer scuze ca nu am putut posta accesoriile inainte de nunta mea (pentru ca erau gata) si sincera sa fiu muream de nerabdare sa vi le arat dragilor cititori, dar nu puteam strica surpriza invitatilor mei... ;-)
Mi dispiace di non aver postato gli accessori prima del mio matrimonio (erano finite) e sinceramente morivo d'impazienza di postarlo ma non potevo rovinare la sorpresa per i miei ospiti.... ;-)
I apologise that I could not post the accessories beforo my wedding ( were ready) and to be honest dying to show them to you dear readers, but I couldn't spoil the surprise for my guests.... ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu