vineri, 22 octombrie 2010

The Maid of Honor Dress

La nunta mea mi-am dorit ca domnisoara mea de onoare sa poarte o rochie So_Sweet_Sori, asa ca nu am stat mult pe ganduri si am creat-o special pentru ea, pentru o prietena adevarata.
------------------------
Per il mio matrimonio volevo che la mia damigella indossare un abito So_Sweet_Sori, così non ho rimasto tanto a pensare e l'ho creato speciale per lei, per una vera amica.
-------------------------
For my wedding I wanted that my maid of honor wear a dress So_Sweet_Sori, so I didn't stay long thinking and I create a special one for her, for a true friend.


Sanda, prietena mea buna, mi-a fost domnisoara de onoare, iar rochia creata de mine a picat intocmai pe ea...
------------------
Sanda, la mia amica, è stata la mia damigella, e lei è stata bellissima con il vestito So_Sweet_Sori.
------------------
Sanda, my good friend, was my maid of honor and she was so beautiful in the So_Sweet_Sori dress.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu